fredag 30 januari 2009

Naken

Det är dyrt att gå ned i vikt.


Eller rättare sagt. Det är dyrt att gifta sig när man är som tjockast, för när man börjar smalna av måste man lämna in sin vigselring för att få den förminskad för dyra pengar.



Nåja, det hade blivit en aningens dyrare att tappa juvelerna, även om nu stenen i min vigselring är så stor att jag förmodligen hade snubblat på ringen om jag hade tappat den. Men för säkerhets skull lämnade jag ändå in den till guldsmeden idag.

Någon som ska med ut på krogen i kväll?

6 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Jag tycker du är så himla duktig.
Hoppas jag kan maila något bra imorgon..

Anonym sa...

jag har samma problemas, värsta jobbigt alltså...

Millan sa...

miss UD: Jag håller på dig!

h-sara: Skitjobbigt!

Karin sa...

Himla tur att min vigselring tillkom när jag var smalare än vad jag är nu. Fast jag har å andra sidan också en jättesten så jag skulle nog också märka om jag tappade den...

Anonym sa...

Jag lämnade in mina i höstas för att ta ut dem. Tröttnade på att vara utan dem. Nu börjar jag tycka att de är lite stora... Kan man få spara lite guld till framtiden om man behöver ta ut dem igen ifall jag lämnar in dem för intagning nu?

Millan sa...

karin: Visst är det jobbigt med så stora juveler ;)

anna: Det vore ju onekligen det mest ekonomiska.