fredag 24 oktober 2008

En omröstning

Min käre man påpekade igår att jag stavat ordet bälgat fel i det här inlägget. Jag har tydligen stavat det som bäljat. Ja, ja, han må ha rätt i det. Men jag b r u k a r inte stava fel särskilt ofta, och jag
t y c k e r inte att stava det bälja ser helt galet ut, så därför tänkte jag prova mig på en liten omröstning. Jag har tänkt att jag ska testa den funktionen ganska länge nu, men inte haft något vettigt att be er rösta om. Men nu så äntligen. Kolla längst upp till vänster på sidan*. Den o t r o l i g t spännande omröstningen pågår till och med den 30/10.

*Egentligen skulle jag vilja ha den här omröstningen i själva inlägget. Hur gör jag då? Hilfe?

10 kommentarer:

Jo sa...

Alltså inte för att jag är någon mästare i franska men är inte ”point” maskulint så det borde heta ” un point” i din etikett?? :-)
(Kunde inte låta bli, det är ju upplagt för smash här)

Millan sa...

jo: Din messerschmidt ;-)

PPernilla sa...

....besserwisser heter det ;-)

Millan sa...

pp: Den som sare han vare.

Villa Hemma sa...

Har din käre man varit inne och skrivit hos mig? Svärtar ner goda M.J´s rykte *asg*

Akan-Kakan sa...

Svälj en bälj, tycker jag.

Millan sa...

villa hemmet: Hahaha! Var inne och tjuvkikade. Jag ska ställa J mot väggen. Återkommer!

a-k: Där är du ju?!

Villa Hemma sa...

Hihi, det behöver du inte. Han är redan avslöjad. Som straff skall han knyppla en lampskärm som skall lottas ut i bloggen *mohahah*

Millan sa...

villa hemmet: Det är nog mer ett straff för den som vinner ;-)

Villa Hemma sa...

.. tänkte på det sen. Kanske om han blir tvungen att själv starta en knypplingsblogg? Med bild? Han kan få kombinera med ngt tufft.... typ motorcyklar. Tror att målgruppen blir mkt bred då, han kommer att nå bloggtoppen på no time! :-D

Trevlig helg!