söndag 12 oktober 2008

Fotogenique (eller hur fan det stavas)

Idag när vi var i Tyresta By med bästa Magnus, Ulrika och Olivia, tog Janne kort, efter kort, efter kort på mig och Signe. Efter varje gång tittade han på displayen på kameran och skrattade högt och länge. Till slut var jag ju tvungen att fråga vem det var av oss som blev så dålig på bild, jag eller Signe. "Du såklart", skrattade min man till svar. Meh! Shyrro liksom!
Men nu när jag tittar på korten ser jag f-n ingen skillnad. Och l ä t t att jag kan hålla mig för skratt alltså. Men jag kanske inte har någon humor jag. Nåja. En väldans trevlig dag var det i all fall.

Ha ha ha! Du ser ju för tokig ut alltså. Måste ta ett till.

Men hur ser du ut människa?!

Försök se normal ut nu.

Ha ha ha. Skärp dig. Jag garvar på mig.

Du simmar ur bild Kaj Signe

Sådär! Det där får duga. Jag orkar inte ta fler kort nu.

Tora blev i alla fall bra på första försöket.

Mohahahaha... Han ser ju för ROLIG ut alltså ;)

11 kommentarer:

Polly sa...

Taskig han är! Jag tycker du ser strålande ut på alla bilderna! Och superhurtig.

Minna sa...

Fan vad larvig han är den där Janne. Du blir ju förtjusande på kort!

Vad ska vi hitta på imorgon? Jag ahr en sån där Babyprommenadsbok, aknske ta en tur i den?

Millan sa...

polly: Superhurtig is my middlename. Hahahaha!

minna: Tack. Jag ska hälsa Janne det. Angående i morgon är jag med på ALLT. Undrar just om vi har samma bok. Heter den Barnvagnspromenader? Välj gärna en promenad du så hänger vi på.

Anonym sa...

Du ser ju ut som en kanonfin mamma! Lycklig och glad! Och lillan är ju så fin!

Millan sa...

annan mamma: Tackelitack :)

Akan-Kakan sa...

Amäh, om du är sådär snygg när du ser "rolig" ut måste du vara värsta bombnedslaget när du är "normal".

Millan sa...

akan kakan: Aahh, komplimnager. Suger åt mig som en tvättsvamp.

J. sa...

Jag tycker du ser strålande ut. Däremot skrattade jag lite åt Signe på de översta bilderna. Med mössan så ser det lite ut som ansiktet är inklippt som något form av fotomontage... hi hi!

Vad tror du om F-vistelsen? Kommer ni på söndag? Elin vill nog sticka hem på tisdagen men jag kan tänka mig att stanna tills på onsdag om ni stannar så länge. Själv vågar jag inte bo där, nej, Tora måste hålla andarna borta...

Villa Hemma sa...

Haha, Janne ser ut som en clown. Du o Signe = fotomodeller!

Anonym sa...

Själv tycker jag Janne passar så bra i svart.

Millan sa...

jenny: Ha ha ha. Du har rätt om Signe. Har inte tänkt på det förrän du sa det. Jag tänkte att vi åker ner på söndag eftermiddag och åker hem på tisdag om allt funkar. Kan det passa? Och kommer ni till Malin på onsdag?

villa hemmet: Att han gör ;)

marcus: Men inte så bra i den "lilla svarta".