lördag 12 april 2008

Mamma, trosor!!

I morse var det en riktigt lugn morgon. Signe låg och sov och Tora och Janne tittade på morgon-barnprogrammen på TV (tacka Gud för dem). Alla i samma säng. Jag passade på att ta en snabbdusch. Oftast när man hoppar in i duschen, brukar man få springa ut dyblöt med schampoo kvar i håret och reda ut någon incident, lämnandes stora blöta fläckar på parketten. Men idag var det fortfarande lugnt när jag duschat klart. Nyduschad och ren lade jag mig i sängen igen med resten av familjen. Endast iklädd födelsedagskostymen. Det gillade inte Tora. "Mamma", sa hon bestämt och tittade argt på mig. "Vad är det Tora?", undrade jag. "Mamma, trosor", fortsatte Tora ännu mer bestämt och pekade på mina ädlare delar. "Får inte mamma vara naken?, undrade jag och drog lite skamset upp täcket över underkroppen. "Inte", fortsatte Tora och drog med bestämd hand upp täcket så att det även täckte tuttarna. Hjälp! Min dotter tycker jag är oanständig!

Inga kommentarer: