lördag 29 november 2008

Bye bye

Tänkte bara säga det att det kommer bli lite tyst här på bloggen ett litet tag. Jag tänker nämligen befinna mig här fram till i morgon. Med bästa väninnorna. Najs. Very najs indeed. Och som bekant velas det mellan att dricka vin och att garanterat få sova åtta ostörda timmar. Just nu lutar det åt sömnen. Jag menar, kröka ner sig kan man göra när som helst, men sömn det är hårdvaluta nu för tiden.

Nåja, jag tänkte bara att ni skulle veta det. Och så vill jag inte att min formlösa underkropp ska vara det första ni ser när ni tittar in på bloggen.

Men godnatt på er då och på återseende!

4 kommentarer:

Anonym sa...

ha så kul - och sov gott :)

Miss Upsey Daisy sa...

Ha så skoj! Låter som en fantastisk helg minsan.

Anna sa...

not bad! hoppas du sovit som en prinsessa, med eller utan knark.
förresten så har jag utmanat dig lite på min blogg...

Millan sa...

h-sara: Tack!

miss UD: Tack du med!

lilla mamman: Tack det fick jag. Kul med utmanning... återkommer...