torsdag 13 november 2008

Nyklippt

Vad kan jag säga, Salong Shami rockar. Trettio minuter senare och blott tvåhundra spänn fattigare, kommer man ut och ser ut som en gudinna i håret. Eller något i den stilen i alla fall. Självförtroendet har det aldrig varit något fel på.
Det har efterlysts bilder, och faktum är att jag tog en massa kort på mig själv i syfte att lägga ut min nyfriserade kalufs på bloggen. Men f-n alltså. Perspektivet blir ju helt vridet när man står där med armarna utsträckta så långt framför sig man kan och riktar kameran mot sig. Det enda som lyckades komma i fokus var min flottiga panna och så kul ska vi inte ha att vi slänger ut den i sajberspäjs.
I alla fall. Min flottiga panna till trots, styrde jag glad i hågen efter salongsbesöket, stegen mot Face-butiken i Götgatsbacken och köpte mig en brandgul ögonskugga, inspirerad av Sara. Och du ska absolut få se bilder Sara. Varsågod!


5 kommentarer:

Anonym sa...

oahahaha, tvingade du Tora att sminka sig för min skull - gulle dig! Hon ser smashing ut :)

Bodil sa...

Oh, Tora ser ut som en riktig partyprinsessa!

Millan sa...

h-sara:Only for you my dear.

medea: Livet är en fest :D

Anonym sa...

Hej Underbar humor du har..
Jag läste din blog och fick mig många goa´ skratt : )
Jag är lite "äldre"-typ medelålders....så har våra pojkar har vuxit upp till stora pojkar 24 och 20 år... tiden går
Men..jag har kastats tillbaka till våra sömnlösa nätter som pågick i flera år-när jag läste din blog.
Man tror alltså att man aldrig ska få sova en hel natt igen....men jag kan avslöja det få man men sen kommer en tid igen när man inte sover ...Men då hade du ju hittat en bra lösning-man låser ju in dom.
Ack ,att man har missat det..
Sov så gott!!
Helen. L

Millan sa...

helen L: Hej! Kul att du gillar bloggen. Det är uppskattat.
Och jag har tänkt på det där. Hellre sömnlös över att de inte har lust att sova än över att de är ute och ränner på stan mitt i natten. Hu! Nåja. Tidsom.